Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2019. július 15. 12:58 - Incel Percek

A Gyakori Kérdésekről

Az álszentség, a szektásság, a polkorrektséggel vegyített gyűlölködés és a magas lóról beszélés éneke.

Nagyon sokszor említettem már a szóban forgó weboldalt. Függetlenül attól, hogy egy külföldi oldal egyértelmű másolata (talán a Quoráé?), egy nagyszerű koncepció ez a szájt. Felteszel egy kérdést, jönnek a válaszok, megköszönöd és értékeled a feleleteket, majd örülsz, hogy te megoldottad a problémádat, mások pedig jól érzik magukat, mert segítettek valakinek önzetlenül. Hiba itt... igazából van. Mint már oly sokszor a világtörténelem során, itt is a felhasználók rontják el az élményt.

Sok-sok témakörben alakul ki kisebb-nagyobb közösség, és egy közösség mit érne keménymag nélkül? De ezek nem is egyszerű megmondóemberek, nem bizony! Ők úgy osztják az észt hangnemre nem figyelve, hogy közben meg vannak győződve arról, hogy nemcsak igazuk van, de még ők jó emberek is. Ezért aztán igyekeznek a politikai korrektséget megőrizni. Mindenkiért, aki az egyenjogúságból állítólag nem részesül, kiállnak: cigányokról és egyéb rasszokról, szexuálisan deviáns egyénekről szó nem lehet, mert az SJW-k azonnal nekilátnak a felszólaló elintézésének. A nagy keresztényi dogmákat követve próbálják magukat jó színben feltüntetni, az elfogadást hirdetni, a bosszút elítélni. Majd abban a pillanatban, hogy megérkezik valaki, aki gyengének mutatkozik, abba belerúgnak, még ha névtelenül is, de nyilvánosan megalázzák, verbális lábtörlőként használják, majd kijelentik, hogy azért nem kell az emberünk senkinek, mert rossz ember és nem empatikus. Sumimasen, nani the fuck?!

Ezen az oldalon hiába névtelen (és akinek csepp esze van és proxyt vagy TOR-t használ, akkor lenyomozhatatlan) mindenki, azt mutatja, amit a társadalom elvár. Ezt a többi álszent gyökér hümmögve, bólogatva, szomorú arcot vágva hallgatja (hiszen ezt várja el tőlük a társadalom). Kivéve persze, ha egy társadalmilag amúgy is valóban kinézett és kirekesztett rétegről van szó. Volt egy kérdés, amiben azt feszegették, kinek mi volt életében a legnagyobb társkeresési csalódása. Emlékszünk Andira? Belinkeltem ezt a posztomat, gondolván, hogy egyrészt fölösleges leírnom még egyszer, amit már leírtam, másrészt tökéletesen beleillik a témába. A reakció az lett, hogy 0%-osan hasznosnak értékelték a véleményemet és kiröhögtek. Sumimasen, nani the fuck?!

És ez nemcsak szexualitással foglalkozó témakörökben jelenik meg. Másik témakör, amit sűrűn olvastam és ahova kiírtam kérdéseket is, az az autózás volt (magával az autóval foglalkozó és a közlekbiztonságos témák). Volt egy srác, akit megbüntettek, mert egy kint felejtett 30-as táblát nem vett észre és elment mellette 120-szal. Mondta is, hogy elismeri, hogy 90 helyett óra szerinti 120-at nyomott, de a rég nem aktuális 30-at nem veszi be a gyomra, főleg úgy, hogy drágább a csekk, mint az autója. A válaszok?

-Remélem, szétkúrják a seggedet a böriben.
-Bárcsak döglöttél volna bele egy balesetbe...
-Csak ne velem gyere szembe az úton...
-A rendőr helyében még el is vertelek volna!

A valóság? Bazmeg, ha tudnátok, mennyivel szoktak elmenni mellettem úgy kb. bármelyik országúton, amikor tartom a 90-et, meg ha látnátok, hányan hagyják figyelmen kívül akár az indokolt 60-as táblát is... bár ugyan, kit áltatok? Mindenki tudja, hogy ez megy, de szinte mindenki így is viselkedik. Ezt legbelül persze mindenki tudja, de ugyan, milyen fényt vetne rá, ha egy anonim oldalon azt látnák, hogy nem a társadalom által elvárt dolgokat veti képernyőre?!

És ez a legundorítóbb köpönyegforgatásnak is a legmagasabb szintje. Mindenki hülye, csak én vagyok helikopter. Ja, hogy neked valami ténylegesen nyomja a lelkedet? Pfh, dögölj meg te gyenge kis szarkupac. Na de éééén, én legalább elfogadok mindenkit, én önkénteskedek, én 75-tel tartom fel a forgalmat, én elfogadom a melegeket és két migráns családot etetnék legszívesebben, és igen, annak a gyilkosnak, aki az anyádat intézte el, én enyhíteném a büntetését, hiszen mindenki megbotlik az életben egyszer. De te, te ki vagy? Még barátaid sincsenek! Nem érdekel, hogy miért - te egy génhulladék vagy, és megérdemled, hogy a fitymámat beléd töröljem. És most ha megengeded, magamhoz nyúlok, mert annyira szeretem magamat. A jó embereket mindenki szereti. Én pedig egy jó ember vagyok.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incelpercek.blog.hu/api/trackback/id/tr2714947360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lucius01 2019.07.15. 13:34:51

A GYK mindig ráébreszt arra, mennyi buta ember van, akik az alapvető dolgokkal sincsenek tisztában.
süti beállítások módosítása