Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2019. augusztus 03. 14:30 - Incel Percek

Grand Theft Dating Sites: Forever Alone Stories és minimálfrissítés

A következő posztom nem valódi blogbejegyzés lesz. Ez csak egy statisztika a 2019-es netes társkeresésemről, amit bizonyos időközönként frissítek majd. Emellett némi infó a blog jövőjéről és egy kis betekintés abba, hogy hogyan zajlik a dagadt élete.

Akkor kezdjük ezzel: a fix csütörtöki 20:49-es publikálás egy darabig szünetel. Megszűnik a blogom? Meg a nagy szart, csak most egyelőre vannak fontosabb dolgok az életemben, illetve már az előző bejegyzés is nagyon izzadságszagúra sikerült, egyszerűen nem volt kedvem a megírásához. Ennek így nincs értelme, szóval innentől kezdve akkor lesz bejegyzés, amikor lesz. Nyilván ezt úgy írom, mintha ötnél több olvasóm lenne, de na.

Második téma, amiről beszélnék, az az előző posztom kiegészítése. Említettem ugye, hogy hárman felmondtunk egyszerre ennél a kizsigerelő, köpedelem cégnél, ami drága főnökünket megbántotta (egyem a kicsi adócsaló-rabszolgatartó szívecskéjét!). Ennek következménye az, hogy lehet, hogy nem várja meg, amíg a felmondási időnk lejár, hanem hamarabb tesz a helyünkre valakiket. Ez csak azért megjegyzendő, mert
1) az életben nem fog találni egyszerre három embert, aki erre a munkára vevő lesz, főleg úgy, hogy mi mindent kitálalunk majd a jelentkezőknek; illetve
2) egy petákom nincs gyakorlatilag, és most lehet, hogy egy havi bér kiesik a költségvetésemből.
Utóbbi csak azért gond, mert az autó se megy így át műszakin (kéziféket kell csináltatnom és a kuplungom is bármikor beszakadhat), ráadásul a sokat emlegetett, de megnevezni nem kívánt hobbimra se lesz pénzem. Pedig egy éve tervezem kábé azt a négynapos túrámat, de nem, nekem az élet azt se engedi meg, hogy végre kikapcsolódjak egy kicsit... Egyébként gondolkodok, hogy kellene a kereskedelemről egy bejegyzést írni, mert annyira hálátlan munka, hogy okulásképp a többi embernek talán érdekes lehetne.

Na, aztán a harmadik dolog. Emlékszünk még Lillára a tinderes bejegyzésből? Az előző rész tartalmából: ő volt az, aki teljesen tönkretett, és akit megkértem, hogy tiltson Facebookon. Hát, valamelyik nap kíváncsiságból ránéztem, hátha feloldotta a tiltást 8 hónap alatt... és beszarsz, megtette! Na most ezt nem tudom mire vélni. Ha fel akarja venni velem a kapcsolatot, akkor miért nem ír? Ha én írok neki, akkor stalkernek fogok tűnni (hiszen csak onnan tudhatom, hogy feloldott, ha csekkolgatom a profilját) - ami különben igaz is, mert valóban az vagyok, de na, ennyire feltűnően nem kéne. Nem lehetséges, hogy ez valami bug egyébként? Azóta felfüggesztettem a FB-os profilomat, amit pár hétre rá reaktiváltam, nem lehet, hogy a rendszer valahogy törölte a tiltásomat? A szomorú az, hogy bár hetente kerül elő az álmaimban, amikből felébredve azt kívánom, bár ne ébredtem volna fel soha, mégis, valahogy nem tudom elképzelni, hogy kommunikáljak vele önszántamból. Elment a kedvem, és félek is attól, hogy megint arra jutna, hogy távkapcsolatot (lol, Magyarországon ilyet mondani...) nem akar. Már persze ha felvennénk a kapcsolatot egymással, amit nem igazán tartok életszerűnek.

Szerk.: és bazmeg, nézegetem a profilját, erre mit látok? Szívecskézik egymás bejegyzéseit egy gyerekkel, aki -írd és mondd- tőle több mint 200 km-re lakik! Kitalálod, hogy néz ki? Igen, vékony, magas, bár nem túl jóképű, de tipikusan az a nyüzüge kis faszjankó, akin nem értem, mit esznek a nők. Nem biztos mondjuk, hogy bármi van köztük, mert ez már az a távolság különben is, amit én is túlzásnak érzek, de erre most mit mondjak? Nem kap el a gyűlölet és az irigység véletlen sem, az egyértelmű.

És akkor ahogy említettem: ismét elkezdtem társkeresőzni. Gyakorlatilag az esélytelenek nyugalmával vágok neki ennek az etapnak is, nem véletlenül. A játékszabályokról annyit, hogy keresési szűrőként a következőket használtam minden társkeresőn:

-155-172 centis magasság
-testalkatnak nem nagyon kövér (amit néhol teltkarcsú, néhol túlsúlyos, néhol duci néven neveznek - és ez nem egyenlő a molettel) és nem sportos (az ég óvjon meg a fitneszes csajoktól)
-dohányzás: legfeljebb alkalmanként, bár újabban kezdek ebből is engedni
-gyerek: legfeljebb ha nem vele él, de ugyanaz, mint a dohányzás
-távolság: lakóhelyem és 25-50 km-es körzete

Minden más kitöltetlen maradt, de ezen belül a továbbra is minimális, már részletezett igényeim alapján szelektáltam tovább. Magyarán innentől minden 10-ből 9 nő jutott tovább a rostán, nekik küldtem levelet. Többnyire akik kiestek, azok azok voltak, akik egy mondatot nem tudtak hibátlanul, vagy csak marginális pontatlansággal leírni. Egyébként el nem hinnétek, mennyi funkcionális félanalfabéta jár köztünk.

Írtam egy önironikus, humoros, egyértelműen egyedi bemutatkozást, képekként pedig picit retusált, picit régebbi fotókat pakoltam ki (szarból félig lerombolt, puritán várat építve). És akkor íme az eredmények kommentár nélkül. (Legutolsó frissítés: 2019. 09. 10.)

oldal elküldött levelek/lájkok érkezett válaszok/párok (elolvasta a levelet)
OkCupid 11 0 (?)
Cronos 8 0 (3)
Randivonal 23 1 (3)
Tinder 1096 7

 

Frissítés: érkezett egy válasz!!! Egy nő hajlandó volt visszaírni!!! Leírni is elképesztő. Azt írta, nagyon egyedi volt a bemutatkozásom és a levelem is, érdekesnek és humorosnak talált azok alapján. Egy elképesztően szép, látszólag csendes fajta, nálam egyébként 2 évvel idősebb nő úgy 70 km-re odébbról. Mondtam, hogy a dohányzást akár el is tudom nézni, ha cserébe okos, szép, értelmes a csaj - az ő esetében el tudtam volna tekinteni ettől.

Na, aztán másodjára már nem válaszolt. Tetszett neki az írásom, a stílusom, megkeresett a facebookos elérhetőségemen, amit adtam neki (erre már lusta lenne a legtöbb nő)... majd miután keresztülment ezen a plusz körön, másodjára már nem írt. Akkor ez most amúgy mi?

A Tinder pedig megint kitett magáért. 7 páromból 3 azonnal unmatchelt, egyiküktől én váltam szét, 1 sosem válaszolt, 1 azután vált szét, ahogy ráírtam, a maradék 1 darab pedig egyszer válaszolt (vagy egy hét múlva kábé), majd soha többé.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incelpercek.blog.hu/api/trackback/id/tr1714973326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lucius01 2019.08.03. 20:10:29

Ha már a statisztikánál tartunk, figyuzzd az enyémet:

3 év kemény társkeresőzés (2005, 2006, 2007) - oké, nem tegnap volt
8 különböző társkereső oldalon
450 elküldött levél (amelyiken volt levél számláló, azon 110-et mutatott a végén)
NULLA randi. Egy csajjal jutottam túl a 2-3 levélváltáson, de az is megszakadt.

Most következzék a jóképű haver statisztikája: (asszem 2009-ből, az sem ma volt)

2 hónap társkeresőzés
9 randi
6 csaj akart vele járni a 9-ből.

Van különbség.

Azóta a haver megnősült, 2 lurkója van.

Incel Percek 2019.08.04. 09:49:29

@lucius01: Nagyon szomorú és lelombozó végeredmény. És tudod, mi a mókás? Amikor erre azt mondják, valamit rosszul csinálsz. Igen, rosszul csinálod a kinézést. Meg amikor van páraknak pofájuk megkérdőjelezni ezeknek a statisztikáknak a valódiságát - persze, nőként valóban elképzelhetetlen, hogy ne legyen egy nap alatt 20 leveled és ha írsz valakinek, fizikai képtelenség, hogy nem kapsz választ, sőt azonnali randiajánlatot akár. Ugyanez díszpintyként.

Majd aztán elmondják magukról, hogy nincs benned empátia, ezért nem kellesz senkinek.

Egyébként nem is próbálkoztál 2007 után?

lucius01 2019.08.04. 12:51:18

"Egyébként nem is próbálkoztál 2007 után?"

Csak barátkozással, de abból sem kértek.

Ami szíven ütött:

Melóhelyemen volt egy csaj, akivel néha dumálgattunk, (pár mondatot) semleges témákról. Aztán írtam neki 1 cetlire 1-2 sort, s mikor az asztalom előtt ment el, odaadtam neki. Visszafelé hozta a választ. Így leveleztünk néhány alkalommal, teljesen semleges témáról. Máig féltve őrzött kincseim a "levelei" (volt, hogy majdnem egy A4-es lap volt teleírva részéről)

Aztán megszakadt a dolog, nem jött válasz. Eltelt x hónap, és bejelöltem a csajt Face-en. Nem lájkoltam, nem kommenteltem, nem követtem, nem kedveltem az oldalát, nem is írtam rá, csak bejelöltem. Mindezt kb fél év duma, és "levelezgetés" után.

Nem igazolt vissza. Észrevettem, hogy átállította a fiókját, hogy ne is lehessen jelölni. Nagyon rosszul esett. Újabb pár hónap telt el, s láttam, hogy a közvetlen kollégám ismerőse lett. (a csaj másik osztályon, és másik emeleten dolgozott).

Nem hagyott nyugodni a dolog, kollégától megkérdeztem, hogy tudta bejelölni, mikor át volt állítva a csajnak. Azt mondta, először ő sem tudta, majd a lány visszaállította. De ami a legjobban fájt, az a csaj következő mondata volt, amit a kollégámnak mondott : " Egy kolléga bejelölt, és kellemetlenül érintett"

Azóta nem beszéltem a lánnyal, de 2x rám köszönt távolabbról. (ez mondjuk jól esett). Ennyi a sztori. Ma már tudnám jelölni, de nem teszem.

Lucius ezt kapja. Nem mozdultam rá, van párja, tudom hol a helyem. De még barátságot sem kapok a nőktől.

Félig ide tartozik: 1 nap az egyetlen kolléganővel melóztam (mindenki más férfi) Kb. fél órája beszélgettünk, és mondtam neki, hogy vele abban a 30 percben többre jutottam mint más nőkkel 17 év alatt. (mert mások még beszélgetni sem akartam velem 10 percet sem, nemhogy fél órát.) Csodálkozott.

Szóval ezt kapom, ez a valóságom.

Incel Percek 2019.08.05. 17:54:45

@lucius01: Hát... részvétem. Elég pofátlan dolog volt a nő részéről. Velem is megesett hasonló: én Tonnadonna és Roma Anyuka kolléganőjét, egy csinos, fiatal, szőke csajt jelöltem volna be így. Ő volt hármójuk közül az egyetlen, akivel el tudtam volna képzelni valamit - természetesen ő még arra se volt hajlandó, hogy annyit mondjon, hogy kopjak le.

lucius01 2019.08.05. 19:31:34

Köszi. De legalább nem alázott meg, mint egy másik csaj, aki a barátnőjét kereste, és úgy kérdezte meg tőlem, hogy hol van, hogy a fejét elfordította.

Ezt kapjuk, de nem ezt érdemeljük.

KamlanCsomi 2019.12.24. 03:33:58

Tudom az én statisztikám csalóka, mert eddigi életem során 57 lánnyal feküdtem le, bár az 57.ikkel élek egy ideje. Szóval alapvetően nagyon sikeres vagyok a csajok terén, egy ideje nem kellett futnom a lányok után.Viszont annyit azért hozzá tennék a statisztikákhoz, hogy a Tinderen egy fiúnak sokkal nehezebb, és aránytalan. Én is tindereztem közel 1 hónapon keresztül, nagyjából 500 like-ot adtam ki a kezem közül, ebből lett nagyjából 25-30 párom. Bár nem írtam rájuk, ők se rám. Ez nyilván jobb arány mint a tied, de mint mondtam, élőben sikeres voltam mindig, de egy Tinder nem jó hely csajozáshoz, sokkal aránytalanabb, és önbizalom romboló.

Eltérve a témától, elolvastam az összes cikket. Nagyon érdekel, és remélem nem fogod abbahagyni, vagyis hagyd abba, csak azért mert sikerül amit elszeretnél érni.
Viszont szeretnék egy tippet leírni, ami nálam segített.
Tudni kell hogy én viszonylag hamar, 14 évesen vesztettem el, éveken keresztül egy két lány volt aki beadta a derekát, de ezt köszönhetem annak hogy magas vagyok és amúgy annyira fogyatékos hogy már vicces. Legalább is akkoriban olyan voltam. Nyilván lehet hogy jól nézek ki, de a kék szememen kívül nem találok magamon (arc) semmi vonzót, de hát abban egyetértek veled, hogy a nők gondolkozása túl bonyolult nekünk földi halandóknak. Ami láthatóan megdobta az én siker rációmat az a kondizás elkezdése. Tudom, hülyeségnek hangzik, mert nem minden lánynak a kockahas kell. Kifejtem ha nem gond.
Én 110 kiló voltam amikor elkezdtem (195cm mellé, szóval kb 15-20 kg felesleg). Rá egy évre, ami pont nyárra esett, voltam 90 kg, nem kifejezetten izmos, csak lett vállam mellem és karom, illetve viszonylag lapos hasam de kockák nélkül. Szóval azért nem az a insta alkat, de nyilván van aki ráizgul. Ami igazán sokat dobott az a magabiztosság. Úgy érzem hogy az dobott rajtam a legtöbbet. Kialakított egy olyan nyugodt de mégis tiszteletre méltó habitust, ami vonza a nők többségét, azon a nyáron több mint 10 lánnyal sikerült lefeküdnöm. Most 20 évesként egyetem elején érzem azt hogy barátnőmnél szeretnék megállni. Ne vegyed kérlek menőzésnek csak kérlek fontold meg hogy ezen a téren próbálj meg változtatni.
Szerintem a legfontosabb a csajózáshoz a magabiztosság. Tudom ezt szűzként nem igazán tudja megoldani egy férfi, én is voltam szűz, tudom azt is, hogy idősebbként meg az izgalom is hozzá tud tenni. Amit akartam, annyi csak, hogy a kondizás, és a test átalakulása jelentősen növeli a magabiztosságot. Van olyan barátom aki nagyon csúnya. Szegénnyel kiszúrtak nagyon, viszont nem volt olyan, hogy nincs barátnője, csak mert nagyon magabiztos.

Annyit még a kondizáshoz, hogy bármelyik sport jó lehet, csak legyen rendszeres. A kondi azért lenne jó mert gyorsabb a testi változás, de érdemes otthon elkezdeni, én is így csináltam mert féltem hogy mit mondanak a kondiba mások. (hozzá tenném, mindenki telibe szarja hogy nézel ki, sőt, tiszteletet adnak majd hogy elkezded, csak ne januárba pls) Rendes étkezés mellett egy év alatt teljesen kicserélnéd magadat, de akár úszhatsz is, akár bármit, egy küzdő sport pl a legjobb a magabiztosság növeléséhez. A kinézethez az étkezésen kell változtatni elsőnek.

Külsőségek után egy kis belső dolog. Azt vettem észre hogy nagyon gyorsan kialakítasz érzelmeket lányokhoz, és ez előhozza előtte az érzelmes gyerekes hisztis oldaladat, amivel minden férfi rendelkezik, nem csak a nők. Ezt csak azoknak mutatjuk akik fontosak. Na ezt kerüld el, nagyon taszító a lányoknak, én is ezzel szenvedtem sokáig.

Ha valamin szeretnél változtatni, akkor ez legyen az első, ez az, amivel hatalmasat tudsz fejlődni. Még egyszer, nem okoskodás, nem menősködés, hanem csak segíteni próbálok. Továbbá sok sikert a későbbiekben, várom a következő történeteket is.

KamlanCsomi 2019.12.24. 17:21:04

@Vészmadár.:

Az időpontot nézd el, hajnali 7-ig voltam fent és unalmamban találtam rá erre a blogra, és olvastam el.

Sajnálom hogy az én tanácsom hülyeségnek hangzik, azzal próbáltam bizonyítani a tanács helyességét hogy megmutattam, nálam működött. Nem tudom hogy neked is van-e problémád a csajozással, de ha igen, akkor az is probléma lehet, hogy nem viseled a kritikát. Igen, kritizáltam, de nem azért mert trollkodni akarok, hanem mert segíteni szeretnék.

Továbbra is olvasni fogom, ez biztos mert élvezem olvasni, akkor is ha nem tudom átérezni a problémákat.

Máskor inkább nem próbálok segíteni, te is majd próbálkozz magadtól. Most én is beléd állhatnék mint ahogy te tetted velem.

Én azért reménykedek abban hogy a blog írója okosabban fog reagálni arra amit írtam, nem kell egyet érteni velem, de nem anyázni.
süti beállítások módosítása