Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2020. április 17. 22:38 - Incel Percek

Még élek.

Az előző pár hónap tartalmából:
-vettem egy basszusgitárt
-immáron 3 helyett 4 műszakban dolgozok
-lett barátnőm (spoiler alert: a blog címe még mindig helytálló marad)
-az autóm roncstelepre kerül
-és a legszomorúbb: nagymamám örökre itt hagyott minket.

Szóval csomó csalódással és gyűlölettel teli blogposzt következik. Vagyis következne. Mostanra olyan szinten eluralkodott rajtam az apátia, hogy már még gyűlöletet sem tudok érezni. A bejegyzés a közeljövőben ki is kerül, de a fentebb említett munkahelynek és a mára már ex energia- és idővámpíromnak köszönhetően egy derűset szellenteni nem volt időm november óta. Részletek hamarosan - hiszen tudom, hogy mindenki tűkön ülve várja már fél éve, hogy mi újság velem.

Emellett hogy trendi legyek, akartam írni egy gondolatfüzért a folyamatban lévő koronavírus-járványról is, de nem akarok 3 évre leülni gumiszabályok alapján megítélt ál- és rémhír terjesztése miatt, így ez elmarad, csupán a személyes naplómnak ülök neki a napokban. És most mehetek is aludni, mert holnap négykor kelés van.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incelpercek.blog.hu/api/trackback/id/tr8615620110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hemi12 2020.04.18. 16:01:34

Én már valóban tűkön ülve vártam! :D
Amúgy találó cím, valóban kicsit attól féltem, hogy megölted magad.
Vagy összejöttél valakivel.
Mindegy, én már nagyon várom az új bejegyzést.

Szerintem senkit nem csuknak amúgy le.
Ha ez nem csak riogatás lenne, akkor már jóformán minden újságíró börtönben ülne.

Amúgy részvétem a nagyid miatt.
Meg a kocsi miatt is.

Incel Percek 2020.04.19. 21:17:16

@Hemi12: Köszönöm az együttérzést. Összejöttem valakivel valóban, de ennél még az egyedül töltött, még akár a magányos idő is jobb volt.

Ez a rémhíres dolog pedig nem szó szerint értendő. Nyilván itt arról van szó, hogy a kormánynak nem tetsző véleményeket lehet pánikterjesztésként megbélyegezni, majd a törvénymódosításra hivatkozva elítélni az ezeknek a gondolatoknak hangot adó embereket. Hopp. Ez már egy kifogásolható vélemény volt.

lucius01 2020.04.20. 07:13:52

Én is rendkívül kíváncsi vagyok.
süti beállítások módosítása