Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2020. április 22. 18:05 - Incel Percek

Évi 2. - Három hónap elnyomás

Nagyon hamar jelentkeztek a problémák, de az elején még megpróbáltam elfordítani a fejemet. Legalább van valakim - ez vigasztalt. Csakhogy Évivel nem szabad bárhogyan beszélni, ő nem lehet egy személyben nemcsak a párom, hanem a legjobb barátom is. Mellette egyúttal nem létezhet senki és semmi. Ha valamilyen lelki támogatást nyújt, azért őt évekig kell dicsérni, mert számon is fogja kérni, de ha neki adsz valamit, azt elismerni sem hajlandó.

Többször említettem már, hogy van egy ritka hobbim. Hosszú éveken át ez az egy dolog motivált, ez adta az életerőt, és ez nincs másképp most sem. Évikénk mellett erről le kell mondani. Ezerszer el lett mondva, hogy nem érzi, hogy elég időt töltök vele, hiszen dolgozok, és még mellette a hobbival is foglalkozok, meg van a pofámon bőr néha itthon is maradni. Nem minden szabadnapomat áldoztam rá, ez bizonyult a legnagyobb vétkemnek. Ha pedig munka után találkoztunk, meg lett mondva, hogy... dobpergés: melószagom van! Nem izzadt vagyok (főleg úgy, hogy tényleg nem izzadok le ezen a helyen), hanem melószagom van - hallottál már ilyet?! Egyetlen hónap alatt már azt sem tudtam, mi zajlik itthon anyámmal és azóta megboldogult nagymamámmal, de mit számít ez - együtt töltünk időt, ez a lényeg! Háh, milyen hisztéria volt belőle, amikor éjszakás műszak előtt azt követelte, hogy márpedig ő velem akar lenni (de természetesen én menjek oda hozzá), én meg mertem azt mondani, hogy inkább aludnék, mert nem célszerű elaludni a főúton vezetés közben. Meg úgy egyáltalán sem.

Nyilvánvalóan aki 33 év alatt összesen 5 hónapot dolgozott, és szándékában sem volt többet, az nem fogja tudni értékelni a pihenőnapot és átérezni, hogy a folyamatos mókuskeréknél milyen jól tud esni a lazítás. Az nagyon könnyen nyafog a semmiért. Aztán egy hét után ki is penderítették még erről a nem túl megterhelő munkahelyről is, amiben több mint valószínű, hogy a véget nem érő kifogásai és jajgatásai is közrejátszottak. Meg az, hogy (háh! beszarsz!) már másnap elment táppénzre, mert elmondása szerint megütötte az ujját(!!!), majd pedig begyűjtött pár igazolatlan napot.

-Hát most erre mit mondjak? Más munkahelyen egyetlen igazolatlan után kirúgnának, főleg az első héten.
-Hát köszönöm, ez aztán nagyon romantikus volt!

Egyesek szerint nem kellett volna ilyen nyersen közölnöm vele mindent. Szerintem meg nem kellett volna neki két héttel megismerkedésünk után gyerekről hárfáznia úgy, hogy világéletében egy lusta picsa volt, aki a pénzről annyit tud, hogy hogy kell elkölteni és meghívatnia magát mindenfélére (természetesen illúzióink ne legyenek, fizettem mellette, mint a katonatiszt). A munka miatt lett is aztán egy többnapos hisztiroham pont karácsonykor, amikor meglebegtettem előtte, hogy ez így nem fog menni. Volt itt tiltás, SMS-ben fenyegetőzés, majd az önsajnáltatás tetőzött azzal, hogy azt hazudta, be kellett vinni kórházba, annyira rosszul lett. Természetesen miattam, hiszen ő semmiben nem volt hibás, ő világéletében az áldozat volt!

Akkor mondom, mi a helyzet. Évike nem engem akart és akar még mindig. Hiába szajkózza, hogy én vagyok neki az igazi. Hiába jelentette ki X alkalommal, hogy bár nem nézek ki jól alapjaiban (ezt azért jegyezzük fel: végre valaki kimondta), mégis van bennem valami, ami megfogta őt, és sem érzelmileg, sem szexuális értelemben nem volt még ilyen erős érzése senki iránt. Neki valójában egy gyerek kell. Ahogy mondja, a hormonjaival is vannak bajok, a nőgyógyásza szerint már rég szülnie kellett volna, és lássuk be, 33 évesen kezd kifutni az időből. Kétségbeesetten, görcsösen kapaszkodna bárkibe. Sajnos ez nála nem fog bejönni. Ahhoz, hogy ő eltartót találjon, kicsit többet kell felmutatnia, mint az egomán jelleme, az életképtelensége, az állandó kifogásai, és főleg a jóindulattal is csak átlagos kinézete.

Az első bejegyzésemben teljesen úgy jött le, hogy nekem savanyú a szőlő, mert nem egy bombanőt dobott nekem az élet. Hát, ez nem pontosan így van. Ha nem csillogtatja meg a zsarnokságát, nem megy át idő- és energiavámpírba, nem tilt le, amikor bármit kifogásolnék és nem én lennék mindenért hibás (azzal a címszóval, hogy, szó szerint idézem: Igen, valóban hibás vagyok. A bűnöm az, hogy túlzottan szeretlek, a kurva életbe!), talán most is boldogok lennénk. Évi viszont bántás nélkül klinikai eset, kiváló esettanulmányul szolgálna bármely pszichológusnövendéknek. Van egy söröm, hogy belőle is a társkeresési sikertelenség hozta ki a legrosszabbat, ami a gyerektelenségben kulminálódott. Tudom, hogy ez hogy megy: ha nincs senkid, szarsz bele mindenbe. Olyan mély depressziót egyetlen haláleset sem tud kiváltani egy átlagemberből, mint a tudat, hogy a legfőbb biológiai funkciódat nem láthatod el, mert nem kellesz senkinek sem. Az ő esetében ez nem pontos, hiszen valamire való nőként ő egyet füttyentett már 18 éves korában és jelentkezett rá 20 faszi, így 26 éves koráig állandóan volt kapcsolata, és tényleg érdekelne, hogy hogy érte el, hogy 7 évnyi magányra ítélte magát.

Együtt lehet érezni ezzel a lánnyal. Sőt: én is voltam ilyen. Majdnem ugyanaz ő, mint én; sokáig magányos, életunt, alacsony önértékelésű emberek vagyunk mindketten, átlag alatti külsővel. Emlékszünk, hogy Violának én is az agyára mentem a ragaszkodásommal? Hogy ennyi év után nekem is egy korty vizet jelent az oázisban bármilyen ellenkező nemű ember közeledése? Valóban, nagyon szomorú dolog ez az egész, de én állítom, hogy soha senkit nem akartam korlátozni a személyi szabadságában. Évi jólelkű ember legbelül, de végtelenül önző, imádja, ha piedesztálra emelik, és mindenkihez van egy keresetlen szava. Csak előbb ugye mindenki a saját háza táján söprögessen. Márpedig az ő udvarán halmokban áll a hulladék és a gaz.

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incelpercek.blog.hu/api/trackback/id/tr715632246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lucius01 2020.04.22. 18:48:35

Durva. Tényleg.

Nála a belső a baj úgy tűnik.

"Van egy söröm, hogy belőle is a társkeresési sikertelenség hozta ki a legrosszabbat, ami a gyerektelenségben kulminálódott."

Erre gyanakszom én is.

"...ha nincs senkid, szarsz bele mindenbe"

Pontosan.

Vajon hányszor eshetett már pofára? Hányszor élte bele magát egy induló kapcsolatba, ami aztán tönkre ment? Minden egyes seb feltépi az előző(eket) is. Így a fájdalom növekszik, megspékelve az idő múlása miatti kétségbeeséssel.

Évinek volt, van, és lesz is alternatívája. Ugyan mindegyiket hazavágja, de vannak lehetőségei. A punci hatalma ugyebár.

Kérdés, milyen lehetett 10 évvel ezelőtt. Úgy indult, mint mi? Reményekkel, álmokkal, tervekkel, vágyakkal, célokkal? Hol roppant meg? Ki, mi roppantotta meg? Egy nagy szerelem elmúlta? Az alternatíva nélküli pofára esések?

Volt pár éve egy kolléganőm, ugyanilyen korú volt. Ugyanígy kétségbe esve, ugyanúgy 10/4 körüli külsővel. De buta volt mint a föld. Kajakra. Tapadt az egyik kollégára, már az első nap tapizta a srácot, mindenki ezen röhögött. A srác menekült előle. Végül kirúgták a csajt, mert sík hülye volt a melóhoz.

Valahol sajnáltam.

A szeretet, a társ állandó (és remény nélküli) folyamatos nélkülözése, átható hiánya, szépen, lassan tönkreteszi az embert. Nem egy nap alatt, de évek alatt biztosan.

Ahogy megy tönkre a delikvens, úgy fog vagy beletörődni, vagy szánalmas vergődéseket produkálni, mint a volt kollegina. Utóbbiak taszítóak.

Jobb sorsra érdemes emberek vagyunk, tragédiánk a nem jó külső.

Hemi12 2020.04.22. 18:52:29

Ja, említetted már párszor, hogy van hobbid.
És már lassan megőrülök, hogy nem tudom, mi lehet az. :D

Nekem is volt ilyesmi kapcsolatom, tudom, hogy milyen.
Azért egészen a sarkadra álltál, legalábbis ennyi infó alapján.
Én még pár éve tutira sokkal papucsabb lettem volna.
Vagyis konkrétan voltam is.
Bár nekem a farkam is kicsi volt, nem voltam elég vidám, és túlvékony voltam.
Legalábbis a csaj szerint.
Aki kinézetre 3/10 volt legjobb esetben, és még így is volt mellettem még egy csaja is pluszban.
Merem remélni, hogy most azért már nem lennék papucs, de sajnos van egy érzésem, hogy de... :D
Bár ez csak akkor derülne ki, ha lenne valami.

Én sem dolgoztam rendes munkahelyen - hála Istennek - mégis tökéletesen átérzem, hogy milyen lehet.
Inkább vágják le pár ujjamat és húzzák ki néhány fogamat, semmint ilyesmit keljen csináljak.
Az ilyen lélekölő, robotolós munkák a modern kor legnagyobb negatívumai.

Valahogy mindig, amikor ilyen mondatokat olvasok, mint ez a melószagos, meg aza bűnöm, hogy szeretlekes, valahogy elfog egy gyilkos indulat.

Én nem sajnálom.
Nem kellett dolgoznia, és dughatott kedvére.
Szóval innentől lenne miből táplálkoznia.

Hemi12 2020.04.22. 19:01:51

@lucius01:
Jó, igazad van, de azért ne sajnáljuk már ezeket.
A nőknek egyetlen dolguk van: választani.
Ha még ezt sem képesek jól csinálni, akkor erre mit leet mondani?
Nem kell dolgozniuk, randit kezdeményezniük, szexben aktívan résztvenniük, izmosnak, szociálisan aktavnak, vagy különösebben szépnek lenniük.
Csak egy picit gondolkodniuk és választaniuk kell.
És még ezt is elkúrják.
Valahogy én nem tudom őket sajnálni.
Választottak volna engem.
Jaaa, azt nem.
Hát, akkor így jártak.

lucius01 2020.04.22. 19:08:43

@Hemi12: A csaj hozzánk hasonlóan vesztes. hiába választana jól, ha ő nem kell az alfáknak.

Hiába teszel akármit, HA NEM TŐLED AKARJÁK !

Incel Percek 2020.04.22. 20:54:57

Évit nem sikerült megfejtenem. A saját bevallása szerint ő kb. aszexuális volt. Van tapasztalata, de csak rossz, soha nem vágyott ezelőtt a szexre, ahogy mondja. Nem hiszem, hogy ez tette tönkre. Lehet, hogy papája halála? Na de azelőtt és azóta is volt barátja. Nem, én tényleg arra tudok gondolni csak, hogy mivel ő majdnem soha nem ment el dolgozni, otthon belebolondult a semmittevésbe. Én sem vagyok éppen a munka hőse, és hiába vérlázító a négy műszak, mégis, amikor nem volt munkám, nem tudtam mit kezdeni magammal. Persze ha alám lenne tolva minden, és csak el kellene költenem a pénzt, akkor egy szavam nem lenne, de úgy is tud ingerszegény lenni egy élet. Én bele tudnék őrülni.

De nem, szerintem nem kell túlmisztifikálni a dolgot. Egyszerűen annyi történt, hogy szólt neki a szervezete, hogy na akkor most. "Te MOST fogsz összehozni egy gyereket. Mert ugyanis ha most nem, akkor lehet, hogy pár év múlva biológiailag sem leszel rá képes. Vagy azért, mert a szervezeted ilyen, vagy teljesen tönkreteszed magadat addigra a dilibogyóiddal, vagy mert a nagymamájának fognak nézni a gyereked osztálytársai." Ő pedig kétségbeesetten, az utolsó szalmaszálba kapaszkodva próbálkozott. És én ezt meg is értem, át is érzem és konkrétan át is éltem hasonlót. Mint talán mindannyian, akik itt beszélünk. De ezt ilyen szinten nem lehet elviselni. A szeretetre fogni az uralkodási vágyat és a zsarnokoskodást, a parancsolgatást... nem, ez nem működik.

Természetesen nem fogom játszani a szentet. Ha ő egy 8/10-es jónő lenne, akkor azt mondom, hogy oké, leszek papucs... mondjuk egy hónapig vagy kettőig, mert hosszú távon nem fogom punciért eladni a lelkemet. De így nem éreztem azt, hogy ennek bármi értelme van. A kapcsolat szexuális részéről is születni fog majd egy bejegyzés egyébként, az is megér egy misét.

Ja, spoilerezek: anyámat zaklatja a szakításunk óta Facebookon (!!!), akinek megállás nélkül nyarvog, hogy mennyire fáj neki, meg mennyire tönkretettem, meg mennyire szeretett engem. Anyámat, akinek az anyukája (a már említett nagymamám) nemrégiben hunyt el, természetesen meg se hallgatja, hátha van neki is baja - itt csak neki lehet fájdalma. Dettó ugyanezt játszotta velem is, de hogy valakinek az édesanyjára ráír, na az már túlmegy egy határon szerintem. Ez már nemcsak a pszichopátia határain van - már rég átment rajta. Egyébként mindent elmond az, hogy Évikét azóta, ahogy anyámnak leadta a drótot, megkörnyékezte üzenetben 3 vagy 4 faszi egyetlen hónap alatt. Egy nőnek tényleg ennyit kell tennie, ha kapcsolatot akar: várnia és válogatnia.

Ja! A hobbim. Tényleg egy szűk réteg űzi és komolyan beazonosíthatóvá válnék, ha részleteket mondanék. :) Nem illegális meg nem végtelenül kínos, bár sokak szerint fölösleges (na de "hasznos" hobbi létezik? nem a haszon a lényege, hanem a szórakozás), egyszerűen csak az országos szinten mondjuk 150-200 emberből egy maréknyian űzzük ilyen hardcore módban ezt a mókát, ezért nem árulom el. De a lényege annyi, hogy fényképezőgép kell hozzá és az országban át utazgatok, meg mindenféle táblázatokat kezelek hozzá. És persze, volt olyan csaj, aki letiltott, miután meséltem neki erről az időtöltésről, hiszen nem sportról van szó. Ja, csak cserébe a legtöbb magyar megyeszékhelyen eltalálok kis túlzással bárhova és olyan szép helyeken autózok keresztül, amikre kevesen tévednek.

Hemi12 2020.04.25. 21:50:10

@Incel Percek:
Én úgy gondolom, hogy nincs gáz hobbi igazán.
Vannak szerintem gázabbak, de alapvetően számomra az a gáz, ha valakinek nincs hobbija.
Egy nő esetében is nálam az teljesen megöli a nemi vágyat, ha valakinek nincs hobbija.
Akkor tulajdonképpen lelke nincs.
Persze kivéve, ha a munkája a hobbija, nyilván ez egy versenyzőnél, fotósnál, vagy színésznél legtöbbször így van.
De a tesco pénztárosság nem hobbi.

Gázabb hobbikat én is csináltam, amég kisebb voltam.
Például nagyon szerettem a modellvonatokat.kiskoromban, a modellrepülőket pedig még most is. :D
állítom egébként, hogy a modellrepülőzés menő.
Senki más szerint nem, de én így gonolom! :D
Azért nem mindegy, hogy mit sportolsz.
Kézilabdásként, gerelyhajítóként vagy futóként azért nem vagy menőbb, mint bárki.
A street workout, foci, vízilabda, tornászás azért lényegesen szexibbek, de az is csak akkor, ha látványosan tudod őket csinálni, vagy profi szinten űzöd.
A vezetés amúgy nem is gáz például.
Ha úgy tálalod, hogy túrázol, vezetsz és fotózol, még menő is vagy.
Nincs gáz tuiajdonság, csak túl kevés kamuzás! ;)
Ja, most az aktuális gáz hobbim a lovaglás. :P

Sok a pszichopata nő egyébként, de ez tényleg durva!
Melyik férfinak lenne bátorsága ráírni az exe szüleire?
Nekem biztosan nem!
Én egyre inkább félek a nőktől, mivel kezdek rájönni, hogy sokkal, de sokkal gátlástalanabbak, mint a férfiak.
És nem attól kell félni, aki sokkal képzettebb és erősebb nálad, hanem attól, aki elég gátlástalan, hogy valóban kárt okozzon benned.
Nem az a veszélyes, aki meg tudna ölni, hanem aki meg is próbálja.

Látod, mondtam, hogy csak válogatniuk kell!
Most a szokásosnál is gyorsabban igazolt az élet.
Amúgy honann veszed, hogy vannak jelentkezők nála?

A legtöbb nő aszex és csak eszközként használja a szexet.
Amúgy így sokkal több hatalmat tud gyakorolni.
Soha nem az tud jól használni valamit, aki lelkes, hanem aki higgadt és érzelemmentes.
Én nem őrülnék meg, ha nem lenne munka, szerencsére nem is kell sokat dolgoznom.
Inkább kevés pénzem és sok szabadidőm legyen.
Én azokat sajnálom, akik nem választhatnak.

Hemi12 2020.04.25. 22:08:59

@Vészmadár.:
Én is így érzek.
Bár én kakukktojás vagyok, mert a nevemet is lehet tudni és amúgy sem titkolok el senki elől semmit, kivéve azokat a dolgokat, amiket nem lehet leírni ide sem, mert esetleg megüthetném miatta a bokámat.
De szerencsére az én barátaimnak mindent el lehet mondani, a legurvább, legcikibb dolgokat is.
Csak éppen nem értik meg, mivel leszarják, és sohasem élték át személyesen.
Egyszerűen nincs bennük együttérzés, bár segítenek, amennyire tudnak.
De ti megértitek és tapasztaltátok azt, amit én is, és ez fantasztikus érzés valóban.
Meg nyilván élőben az ember nehezebben tud megnyílni, valahogy a szavak nem úgy jönnek, ahogy kéne.
Kíváncsi vagyok egyébként, hogy hány százaléka hozzánk hasonló az embereknek.

lucius01 2020.04.26. 07:44:56

@Hemi12: " Kíváncsi vagyok egyébként, hogy hány százaléka hozzánk hasonló az embereknek."

Sokkal több mint gondolnád, és egyre csak növekszik a számuk. Néhány éve olvastam egy hivatalos statisztikát, mely szerint 40% a szinglik aránya a társadalomban. Majdnem a fele !

Tegnap előtt volt egy érdekes beszélgetésem a nős öcsémmel. Szerinte az a bajom, hogy görcsös vagyok, és ezt látják a nők. Utaltam rá, hogy korábban mondta, én a középkategória alja vagyok külsőre.

Görcsölök? Az esélytelenek nyugalma van rajtam ezer éve. Eleve nem közeledek "úgy" a nőkhöz, miféle görcs akkor?

Távolságtartó vagyok. De ez nem hátrány, mivel ez okozat és nem ok. (tesóm is összekeverte)

lucius01 2020.04.26. 08:16:37

Mivel soha nem az számított, hogy mit mond valaki, hanem a beszélő személye, ezért mégha mi "görcsösek" is vagyunk nem számít.

1 - ha bejössz a nőnek, akar téged így is, úgy is

2 - ha nem tetszel neki, leszar így is, úgy is

Az azért megfordult a fejemben, hogy volt-e olyan nő az uccsó 18 évben (2002 óta) akinek valamennyire (legalább minimálisan) kellettem volna, de a "görcsösségem" a távolságtartásom miatt "letett rólam".

Illetve, hogy kimutatják-e, (kimutatták-e) hogy van-e, volt-e esélyem. Ha kimutatták, miért nem láttam? (mert nem emlékszem, hogy lett volna ilyen. )

Voltak lány barátaim, (friendzone) akik (egymást nem ismerve!) kérdezték miért nincs senkim. Ez is gondolkodóba ejtett. Vagy buták, vagy provokáltak. Vagy... lehet hogy a "görcsösség" az ok, és nem is annyira a nem jó külső?? Vagy a nők ennyire nincsenek tisztában saját magukkal, és választási mechanizmusaikkal?

Most pénteken 1 lány ismerősöm azt mondta, nincs önbizalmam, s ez az oka, hogy nincs senkim. Más kérdés, hogy honnan lenne önbizalmam?

A dolgok itt már zavarosak, ugyanis a végeredménynek (ti. hogy a kutyának sem kellek) több oka is lehet. De melyik az igazi ok? Az introvertáltság? A csetlés-botlás? A nem jó külső? Az önbizalom hiány? Vagy ezek összege?

A jó megfigyelő képességem sem segít az ok feltárásában, mert hiába látom, hogy semmibe vesznek, ami tény, de nem lehet tudni az okot.

Kicsit meginogtam. Lehet, hogy nem feltétlen a külsőmmel van a baj? (vagy nem csak azzal?)

Évekkel ezelőtt a lány unokatesóm azt mondta "rossz a kisugárzásom". Igaz, akkor még tartott a depis korszakom.

1999 és 2002 között volt két és fél barátnőm. (hogy miért fél, az egy külön téma)

1 - Valami történt 2002 után, ami láthatatlanná tett, hiszen korábban 2,5 lánnyal volt párkapcsolatom. Szex, minden, tehát nem én képzeltem, hogy járunk.

2 - A depim 2006-től 2016-ig tartott. Akkor ez lenne az ok? De ez okozat, mert azért jött a depresszió, mert senkinek nem kellettem.

3 - Ördögi kör. De mi indította be? És mi bizonyítja az ördögi kört?

Tesóm mondott még egy nagyon durva dolgot, ami hatalmas csapást mért (már ha igaz a közlése) arra az eszmémre, hogy a külsőm az oka, hogy nem kellek a nőknek.

A nők nem mondják meg soha a valódi okot. Többnyire csúsztatnak, ferdítenek.

Véleményem szerint, mind a négyünkben van valami közös vonás, ami ugyanarra a sorsra juttatott (és tart) minket. De mi a vér az? A külső?

Meginogtam.
süti beállítások módosítása