Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2019. október 10. 08:47 - Incel Percek

Ráírtam Lillára egy év után

És más rövid novellák szeptemberből és októberből.

Clickbaitezés nélkül akkor rá is vetném magamat első témánkra, hiszen voltaképpen az az egyetlen, ami a blog tematikájához illik egyáltalán. Akik lemaradtak volna az előzményekről, azoknak fél bekezdésben álljon itt egy gyors összefoglaló.

Tavaly októberben ismerkedtem meg Tinderen egy tőlem másfél megyényire élő lánnyal. Külsőre... lássuk be, átlagon aluli. Sok nőies nincs sem a viselkedésében, sem a külsejében. Picit duci, az öltözködése abszolút férfias, a haja max vállig ér, zéró smink, semmi nem érdekli, ami a többi csajt igen. És mégis úgy éreztem, hogy nekem ő kell, megtaláltam, akit kerestem. Személyiségre egy az egyben ugyanaz, mint én, leszámítva, hogy neki fontosak a barátságok, nekem meg van egy darab haverom össz-vissz. És tényleg ennyi az eltérés köztünk. Meg kevésbé szőrös nálam. Remélem. Na, lényeg a lényeg, természetesen dobott két randi után arra hivatkozva, hogy messze élünk. Miután a szabad akaratából, ő maga megcsókolt, és természetesen az összeköltözés egy szitokszó... Teljesen megsemmisültem, mert úgy gondoltam akkor (és igazából ma is), hogy ilyet még egyszer nem fogok találni. Kértem, hogy minden platformon tiltson le, ami meg is történt, majd ezt a tiltását valamikor a nyáron feloldotta, de nem vette fel velem a kapcsolatot. Azóta rengetegszer eszembe jutott, nagyon sokáig hiányzott ilyen rövid idő után is, illetve csomószor vele álmodtam.

Na mindegy, ezt az egészet már leírtam egyszer igen terjedelmesen. Ami most lényeges, az az, hogy egy évvel később, sok gondolkozás és aznap a második Dreher Red Ale után (megdöbbentően jó cucc különben, kis túlzással eljutottunk odáig, hogy a Dreher prémium kategóriás cuccokat árul ugyanazon az áron, amiért minden idők egyik legrosszabb sörét, a Borsodi Tüzest adják!) úgy gondoltam, eljött az idő. Írtam neki a kamuprofilomról, mivel a valóditól úgy két hónapja megváltam. Eleinte teljesen úgy tűnt, hogy minden rendben, ő is örül nekem, kb. ott folytatjuk, ahol abbahagytuk, annak ellenére, hogy én tényleg nem vártam tőle semmit. Kíváncsi voltam, mi van vele, meg persze örültem, hogy beszélünk. Komolyan mondom, egy éve nem éreztem ilyen jól magam, azon kaptam magamat, hogy végig vigyorgok örömömben. Majd előkapta a nők évezredes fegyverét, a taktikázás szimbólumát, a gerinctelenség netovábbját, a férfi szívekre specializálódott tőrt - nem írt vissza. De amúgy ez hogy a bal herémben van?! Egyik pillanatban itt örömködünk egymásnak, a másikban meg eljátssza a jónőt, akire társkeresőn írok és leköpni se hajlandó? Aztán válaszolt fél nap múlva. Majd egy nap múlva se. Mondom most már mindegy, írok neki egy belsős poént, vette is a lapot, válaszolt is rá - egy szóban. Hát jó, ha nem akarsz velem beszélni, akkor mondd meg... jaaa igen, egy nőtől ilyet várni kicsit meredek, az én kurva anyámat, bocsánat... Majd utána küldött egy képet magáról és a kistesójáról.

Oszt most ilyenkor mi van? Ha nem akarok valakivel beszélni, nem küldök neki fotót magamról. Egy cseppet sem változott. Egy dolog változott benne, az pedig a hozzám való viszonyulása. Pedig 110%-ig biztos vagyok abban, hogy sosem bántottam meg őt. Egyszerűen nem értem a reakcióját. Nem is zokogva nyakba ugrásra számítottam, de arra a nyitottságra mindenképpen, amit tavaly tanúsított. A látszólagos végjátéka ennek a félresikerült nosztalgiának tegnap zajlott le. Kis adalék a személyiségem megismeréséhez: én a legtöbb dolgot próbálom nem nagy dobra verni, inkább eltussolni, elnevetni. Ezzel is szoktam megvigasztalni vagy felvidítani az embereket. Kolléganőm például sokszor hívott a céges telefonon, amikor valami miatt zaklatott volt a munkahelyén, mert mindig elmondta, hogy akárhányszor történt valami, mindig én nyugtattam meg és már ösztönből engem keres ilyenekkel. Lilla dettó, mindig hozzám fordult először tavaly is, amikor bármi bántotta, mert a kissé cinikus, de laza hozzáállásommal mindig megnevettettem elmondása szerint. Ennek megfelelően elmondta, hogy megbukott egy vizsgáján. Ez sem így ment persze, úgy kellett kihúznom belőle, mi az apja fasza baja van velem, mivel haragítottam magamra, és hirtelen ezt sikerült indokként felhoznia a szótlanságára és a támadó hangvételére. Nagy szopó, megértem a feldúltságát, de komolyan ez az oka? Kétlem. Nos az alábbi beszélgetés zajlott le (értelemszerűen nem betűhíven, de kb. szóról szóra).

-Hű... sajnálom. :/ De hát van pótvizsga, nem?
-Ez volt az.
-Fasza. Ilyenkor mi van? Megpróbálod következő félévben?
-Aha, februárban megpróbálhatom még egyszer.
-Na, szuper! Akkor még van 4 hónapod arra, hogy az utolsó 2 napra halogasd a tanulást! :P Na jó, rohadék vagyok, de évezredes tapasztalatok alapján így szokott lenni. :D
-Ha most letiltalak, fél év múlva egy másik kamuprofillal fogsz írni?

Bumm. Aztakurva. Nagyon durva volt, amit mondtam? Nem hiszem. Elmondom, itt mi lehetett a téma. Ő alapból nem akart velem beszélgetni, de nem volt annyi benne, hogy ezt elmondja. Nem is kellett volna ilyen nyersen megmondania egyébként, mert ilyet én se tudtam volna megfogalmazni úgy, hogy határozott, de ne sértő legyen. Itt egy életképes verzió: elköszön, jó éjszakát kíván nap végén, én meg úgyse írtam volna neki, hiszen kíváncsi voltam a hozzáállására, keres-e vajon magától majd. Nem. Az nem jó. Ehelyett húzni kell a másik agyát, egy-egy szóban válaszolni, mindent hárítani, majd amikor úgy érzi, hogy támadási felületet biztosítottam a számára, ott megütni, ahol a legjobban fáj. Mert engem könnyű feldühíteni, könnyű, mittomén, megijeszteni, de megbántani nagyon nehéz. Neki sikerült, nagyon mélyen. És utána még rátett egy lapáttal. Ahelyett, hogy beleálltam volna egy veszekedésbe, gyengének mutattam magamat és csak annyit mondtam: jó, rendben. Ne haragudj. Nem zaklatlak innentől kezdve, de ha akarsz, írj nyugodtan. Sok sikert a vizsgádhoz és vigyázz magadra! Szia! Szerintetek mit reagált?

a) Sajnálom, nem akartalak megbántani, csak kicsit kivagyok most.
b) Így lesz a legjobb, én is a legjobbakat kívánom neked!
c) Én is így gondoltam. Szia.
d) Szerbusz.

Hehe, becsapós kérdés volt csak. Természetesen annyit nem írt, hogy nyaljál szart te köcsög, egy elköszönésre nem futotta neki. Hihetetlen, hogy egy ennyire gané lelkű senkiháziért én ennyire meg voltam bolondulva. A másik variáció meg az, hogy írt egy barátnőjének (természetesen minden ilyen esetben megindul a haverinák közti kupaktanács, ezt a zéró tapasztalatommal is sikerült már megfejtenem), az meg valami eget rengető faszsággal teledumálta a fejét. Hogy mivel, azt elképzelni sem tudom, de szinte biztos vagyok abban, hogy kért valami nagyon jó ötletet egy másik csajtól.

Lilla, ha ezt olvasod: nagyon örülök, hogy rád írtam és hogy beszélhettem veled. Most, hogy kimutattad a fogad fehérjét, nem fogsz többet hiányozni. Végre elmúlik az a furcsa üresség és hiányérzet, ami utánad volt. Köszönöm!

Lilla, ha ezt olvasod: hatalmasat csalódtam benned.

Lilla, ha ezt olvasod: a gerinced takonyból van. Örülsz, hogy lekoptam, és örülsz, hogy anélkül sikerült megoldanod egy élethelyzetet, hogy őszintének kellett volna lenned.

Lilla, ha ezt olvasod: számomra halott vagy. Hacsak nem kérsz bocsánatot vagy nem beszéljük meg, de ez nem fog megtörténni.

***

Hosszabban részleteztem ezt a történetet, mint ahogy számítottam rá, úgyhogy az életemmel kapcsolatos egyéb érdektelen sztorikat majd egy következő epizódban sorolom fel.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incelpercek.blog.hu/api/trackback/id/tr1315215358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lucius01 2019.10.10. 09:08:20

Ugyanaz van a háttérben, mint az összes ilyen szituban. Nem jöttél be neki. Ha úgy lett volna, le se tudtad volna magadról vakarni. Nyomult volna, aktív lett volna, mindegy lett volna, mikor, mit, hogyan, miért írtál volna neki.

A passzivitás negatív jel. Én is csak azt nézem, hogyan viszonyul hozzám a másik.

A vágyad, kielégítetlenséged (érzelmi, szexuális) miatt mentél ebbe az egészbe bele. Utolsó szalmaszál? Egy csepp víz a sivatagban?

Kicsit növelhetted az egóját. Ha nem jó csaj, akkor ő is tudja, nincs esélye jóképű fickónál.

Ha legalább 1 picit tetszettél volna neki (hogy nem, az az ő hülyesége, nem a tiéd) akkor megbecsült volna. A nők ahhoz állnak így hozzá, aki nem kell nekik.

Volt 1 lány ismerősöm, akit ÜTÖTT a párja, mégis tapadt rá. A jóképűnek ezt is lehet. Nekik mindent lehet, nekünk semmit. Ha nőre nézünk, az már me too.

Ha meglátok 1 olyan nőt, aki bejön nekem, elfordítom a fejem. Minek fájdítsam a szívem-lelkem?

Neked (is) kell még pár év ehhez. Ne görcsölj rá, ne engedd, hogy padlóra küldjön a sok pofon.

Incel Percek 2019.10.10. 09:51:37

@lucius01: De érted, ha totál nem jöttem volna be neki, akkor tavaly sem velem töltötte volna neten a legtöbb idejét és élőben sem lett volna ilyen zavarban. Természetesen nem véletlenül írtam le, hogy tényleg nem egy álomnő külsőre, és te meg is értetted az utalást. Pontosan azért, mert ő is tudja legbelül, hogy ilyennel kell beérnie majd, mint én vagyok. És akkor itt a nagy talány: ha velem csak "beérte" volna, mégis miért volt ennyire boldog velem és miért csókolt meg? Megannyi kérdés, oly kevés válasz, de ezzel a mostanival minden szimpátiámat elveszítette. Érdekes amúgy, hogy ha velem szemben ennyire megváltozott a viselkedése, akkor vajon másokkal is így bánik-e, vagy csak én kaptam meg ezt a kitüntetett szerepet. Főleg annak fényében, hogy az első pár üzenetváltás során tényleg ugyanolyan volt, mint anno, majd egyik pillanatról a másikra valami kattant odabenn.

És most, hogy ezt így leírtam, egyre biztosabb vagyok abban, hogy a legjobb barátnőjével konzultálva jutott erre a döntésre. A vége teljes mértékben az ő hibája volt mindenesetre, szóval továbbra is tartom, hogy számomra megszűnt ezzel létezni.

lucius01 2019.10.10. 10:40:33

Hát nemtom. Semmit nem rontottál el. De ha 1 nő így gondolkodik, akkor önsorsrontó. Értékelnie kellett volna téged.

Incel Percek 2019.10.12. 09:09:16

@Vészmadár.: Háh.

Háh.

Kicsit zavartan vigyorgok most itt a gép előtt, ugyanis annyira valószerű, amit leírtál, hogy az szinte oknyomozói, pszichológiai mélységekbe zuhan. Vagy inkább emelkedik, még ha képzavar is. Ennyire mélyrehatóan sem én, sem lucius nem szoktunk belemenni, mi inkább a tényeket közöljük. Különben nekem eszembe sem jutott az a fájdalmasan életszerű helyzet, amit most felvázoltál. Pedig így utólag belegondolva a Napnál világosabb lett volna... Gratulálok, ismét fején találtad a szöget!

Bár Lilla alapvetően egy kicsit más, függetlenül most attól, hogy attól még továbbra is nő. Őszintén én még azon se lepődnék meg, ha kiderülne, hogy aszex. Illetve meglepődnék, mert nagyon kicsi erre az esély a statisztika szerint, de egy nagyon furcsa személyisége van, és a tavalyi beszélgetéseinkből nekem teljesen úgy jött le, hogy őt a szexualitás egyáltalán nem érdekli. (Alighanem azért, mert a cukipasikák meg az alfácskák rá se néznek, a többi pedig nem hatja meg, de na, éljünk az ártatlanság gyanújával.) Még mindig nem tudja, mit akar. Mit ad az ég, tavaly is ugyanezt írtam róla. Akkor úgy volt hü... izé, furcsa, most meg így. A lényeg, hogy tutira nincs senkije és nem is volt soha szexuálissá fajult kapcsolata, utóbbit ő maga mondta el nekem "régen".

Ami meglepett a reakciójában, az a passzív-agresszív, helyenként egyértelműen rossz szándékú megnyilvánulásai voltak. Ez a nemválaszolás sem vallott rá soha, de ez az utolsó mondata... nem fogom fel egyszerűen. Már az is intő jel volt, amikor azt mondta, szarul vezetek és az autóm életveszélyes (ami szerintem az egyik legnagyobb bántás, amit férfi kaphat egyébként - direkt elvittem múltkor kolléganőmet is a városban, aztán nemcsak ő, de még taxis!!! cimborám is megerősített abban, hogy ez nem igaz), de csak poénkodásnak fogtam fel. Utólag látom már, hogy az sem csipkelődés volt, hanem szándékos provokáció és gyűlölködés.

A frusztrációról szóló mondataid ellenben nagyon hihetőek. Az ő alapból is megfejthetetlen elméjével keverve talán megvan a válasz arra, hogy minek voltam most átélője, elszenvedője, ha úgy tetszik.

Na jó, én ezzel tényleg lezártam ezt az érát. Nagyon örülök, hogy így alakult. Persze jobban örültem volna, ha nem egy lelki ronccsá vált, félőrült idiótára találok egy évvel később, hanem mondjuk ott folytatódik minden, ahol tavaly hagytuk, de így legalább a hiányt felváltotta nálam egyfajta közönnyel kevert szánalom, amit iránta érzek. Végre el tudom felejteni, úgyhogy ha azt nézzük... küldetés teljesítve!

Ja igen. A blogodat egyébként olvasom továbbra is, csak nem szólok hozzá. Ennek egyszerű az oka különben: nincs mit hozzáfűznöm. Még nem volt olyan bejegyzésed, amiben ne írtál volna le mindent. Egy volt, amivel nem egészen értettem egyet, az egy a nőgyűlölet határán táncoló poszt volt, de az összes többire is az a precizitás jellemző, amit most is bemutattál.

Incel Percek 2019.10.12. 09:11:42

@Incel Percek: Mármint az ártatlanság vélelmével. Nem gyanújával. Értelmes így is, csak hülyén hangzik.

Hemi12 2020.02.22. 23:29:17

@Vészmadár.:
Pontos, nagyon pontos.
Az egyetlen probléma, hogy a csúnyább nők is simán találnak egész jó pasikat, akár alfákat is.
Hogy miért?
Mert az alfa nőknek eszük ágában sincs dugni.

Évekig barátkoztam - vagyis főként barátkoztam minimális extrákkal - egy 10/10-esnek mondható csajjal.
egyszer szóba jött valahogy, amikor évekkel azelőtt randira hívtam, meg hogy visszautasított.
Már nem a randit, hanem később a csókot.
Valahogy arra terelődött a szó, hogy emiatt nem kell szarul éreznem magam, így is én jutottam vele messze a legtovább.
Megkérdeztem, hogy mégis hányból jutottam én a legtovább.
-Olyan 100 körül lehet.
-Hogy... miapicsa...
-Vagy kicsit kevesebb... inkább azért kevesebb, de nem sokkal.
-Hát... márhogy... ennyi próbálkozott?
-Nem, ennyivel randiztam.
-Fúúú... hát... bazdmeg...

És ugye itt merül fel a kérdés, hogy ennyi jelentkezőből senki nem volt elég jó?
Nem, senki nem volt elég jó.
Egy 10/10-es - ami nyilván nem világszinten ennyi, csak az ismeretségi körben, világszinten ez 9/10-et jelentene max, de inkább 8-at - csaj nem fog lefeküdni senkivel.
Ugyanis minden férfit méltóságán alulinak tart.
Egy nő csak a hozzá képest valamivel menőbb pasit tartja vonzónak.
10/10-nél viszont nincs feljebb.
meg ugye jólmeg kell gondolni,hogy kinek adod odamaad nőként, hiszen minden dugással értéktelenebb leszel.

Meg ugye több tucat pasival randizni, és több száznak az elismerését bezsebelni akkor lehet egszerűbben, ha az ember lányának nincs senkije.

Namost ez azt eredményezi, hogy az alfa férfiak a rondább nőkkel jönnek össze, hiszen azok hajlandóak erre.
A béta és az alatti férfiak... azt meg mind tapasztaltuk.
süti beállítások módosítása